Ynskjer alle ei god natt :-)

Lys stand hadde eg og 😉

Da har vi komt oss i seng og er veldig fornøyde med dagen og kvelden med dan gode gjengen me var vært med. Eg tok ikkje so mange bilder i kveld for eg lika ikkje å ta med andre i bloggen sia detta er mest for min del.

Men både eg og gubben er klare til å sove, men sidan eg tar mine smertestillande så seint so må eg venta til dei fungera sidan smertene er sterkare i kveld. Eg veit at kroppen kom til å bli slek, men kanskje håpa litt for mykje at dan ikkje vart så ille. Da einaste som kan innvirka ekstra er at da er meir vind i kveld og da er aldri positivt for kroppen min.

Me gleda oss veldigt til å komma heim i måro til vår kjære sønn. Da har vært rart, men og godt 🙂 Da blir beina på bordet og Rosenborg-kamp på tv’en i måro for denna supporteren. Mandag er da Sogndal som ska spela og eg gleda meg til dan og 🙂 endeleg starta fotballsesongen igjen for mine 2 lag 🙂 

 

Dan gode desserten 🙂

Ynskjer alle saman ei god natt 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg