Vinteren er kommen :)

Når eg kom heim fra fysio var da snør lufta 🙂

I dag var eg ein tur te fysio og fekk mjukna opp litt musklar. Er klar for tur i morgen sjøl om første snøen kom i dag. Eg trudde kanskje eg kom til å reagere meir enn eg gjorde, men da e eg glad for at da va positivt og ikkje negativt. Har fått vaska kle og tørka kle, greit me ka som er gjort før turen. Eg kjenner kroppen er litt sleten i kveld, men da må eg tåle. Eg får noken rolege daga og masse kos me venner og ikkje minst min lille familie. Eg gleda meg.

Etter noken timar heime var det kvitt på bakken. Eg fekk vaska bilen litt for småting og tatt på takboksen so no er bilen klar te å bli pakka i morgen etter kurs og avtale. Lillegut ska i bhg først noken timar og so henta me han og vende nasen mot Halden og gode venner 🙂

Ynskjer alle saman ein strålande kveld og natt 🙂 ta vare på kvarandre 🙂

Nøsti hadde behageleg stilling i varmen 🙂
Best inne i varmen syns Nikki 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg