Vindusvask me sjuk gut i hus!!

God dag, gode lesarane 😊

I dag har vært effektiv formiddag me sjuk unge i hus. Han hadde ikkje feber i dag tidleg, men no før me gjekk te naboen og skal eta middag hjå dei. I dag har ikkje lillegut sove sjøl om eg fekk besta til å gå med han. Han er ein liten vrangpeis i dag, men da er ikkje uvanleg når ein er sjuk og har feber igjen. Men eg fekk vaska vinduene i 1 etasjen, hengt opp hyller på badet for å få litt system i sminken min og mala litt på soverommet dar da har mista litt maling. Må ta eit strøk til før me kan legga oss og sova, men i kveld skal eg kosa meg me reker 🦐

No ska me kosa oss me pannekaker 😋 Ha ein fin ettermiddag og ta vare på kvarandre 🧡🍂🍁

Lillegut si solsikke 🌻
Nyvaska vindu mot naboen
Litt ordning på badet 👍
Litt maling på avskrapet flekker
Nyvaska stovevindu 🫶🏻
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg