Varm søndag og fortsatt barnefri ☀️😎

Ein nydeleg dag er snart forbi og snart ny veka starta. Eg har fortsatt igjen 2,5 veka te gubben kjem og 3 daga te lillegut kjem heima. I dag har eg vært i sola og kosa meg, men var egentleg for heitt. Var med foreldra mine ein tur opp på hytta te tante og onkel 🌸

Nydeleg utsikt fra hytta t onkel og tante 🥰

Etter eg hadde vært dar oppe so laga eg meg chaffel som da er av egg og revet mozarellaost 😋 da va skikkeleg godt i sola med noke som ikkje var varmt.

Ferdig steikte lavkarbo chaffle
Med pålegg 😋😋

No har eg sett Rosenborg kamp og er skuffa for at dei tapte 🥺🥺 men håpa på bedre lykke neste kamp 🤞har fått klypt meg og dusja. No er da kos med Netflix og Lucifer. Da er liksom ein serie som ein ikkje kan sjå med lillegut til stede 🙈🙈

No skal eg snart lage meg kvelds og sleppe dyra mine ut viss dei vil da 🤪 er litt sta og egne dessa dyra mine 🤣 og so er eg so glad for at smertene er mykje mindre enn dei pleie å væra. Ryggen er litt vrang, men da skal eg tåla. Varmen gjere godt for meg for da slepp eg sterke smerter so eg håpar da fortsetter utenom natta da for da blir alt for varmt med vindu på vid vanke og vifta på fullt og fortsatt for varmt 🤣🥵

Noken som syns da va varmt i dag 🥵

Ynskjer dikka ein nydeleg søndagskveld vidare og ta vare på kvarandre 🌸🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg