Vanleg laurdagskveld :)

Eg er ingen bloggar, men eg prøve meg og kanskje da hjelpe meg i kvardagen. I dag har eg og gutungen vært aleina heima fra morgonen av, men dan starta ikkje før kl 10. Me er veldig heldige foreldre som har ein sønn som har sove 12-13 timar natt sidan han var knapt 2 mnd gamal. Han er blid dagen lang og elska traktor. Spesielt besten sin traktor 

Bilde fra nettet

Etter me kom inn igjen vart da kaptein sabeltann film og risgraut te middag. Og so såg eg på kampen mellom Sogndal og Grorud. Er jo sogndalsupporter. 

Eg og Lucas laga for første gang polarbrød i dag og er fornøyd me da. Eg er ikkje ein tålmodig mamma når eg driver på kjøkkenet, men i dag klarte eg da nesten. Eg må svelga av og til for Lucas er jo ikkje 2 år enda og driver og lærer. Etter noken video’ar med traktor på YouTube blir da snart senga på lillegutt. Duppen varte i knappe 35 min. 

I kveld skal eg og sambuar kosa oss med Chicken Tandoori i kveld. Me har som regel kjærestetid fra 19-20 om kvelden, men har noken prosjekt på gang og vil bli ferdige me dei. Difor tar vi oss tid te litt god mat og serie i kveld 🙂

I morgen skal eg væra med ei venninne på lastebiltur og da blir kjekt kjenne eg. Trenger litt tid med venner som eg ikkje alltid er flink til å prioritera sidan eg har vært meir glad i å ligga på sofaen og sjå på tv. Da er planen og snu for eg merka da er kjekt å væra med venner og spesielt dei som forstår og me kan prata om alt mellom himmel og jord.

Ha ein strålande kveld 
 

Heimalaga polarbrød
Kylling i tandoori marinade
Gåtur me sønn og hunden Nikki
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg