Vårens vakraste eventyr er i gang ;-)

God dag 🙂

Eg er fortsatt forkjøla og hæs i stemma, men foten er dan samme. Dan er ikkje verre, men hata å køyra bil merka eg i går når eg var på møte. Eg kjenner eg har smerter i foten og ryggen enda og no er da ei veka sia da skjedde. Eg er godt stiv i nakke og skuldra, men da hjelper fysio meg med på torsdag 🙂

Eg prøver å gjera litt her i huset for ikkje å bli heilt koko, men ekje enkelt me dårleg fot. Heldigvis klara eg å gjera litt ting inne og so er jo eg ute i fjøsen og ser på lamsane 🙂 <3 Da e veldig kjipt å ikkje få væra med å hjelpa te, men forhåpentlegvis so kan eg hjelpa te i dag med å få ordna kamera som datt ut. Kjem ein som ska hjelpa oss om ei stund. Da må eg trø til for pappa. 

Liten søtnos 😉
Godt å bli vaska av mamma 🙂
Ganske nyfødt 🙂

Ynskjer dikka ein nydeleg tysdag vidare og ta vare på kvarandre 🙂 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg