Tysdag og snart ferie :-)

Heisann, folkens 🙂

I dag har eg mykje på agendaen i hove mitt. Tanka som svlra rundt og eg er veldig i dus på ting. Syns ikkje da er kjekt me table på at da er 2 daga igjen te ferien begynna. Eg håpa eg kan få litt avklaring i måro ang jobb te hausten sånn at da blir ein rolegare ferie 😉 Eg vil helst ha ein ferie uten for mykje tankar som kanskje kan øydelaga opplevelsen me familien 🙁 <3 

Eg er ferdig med oppussing av kjøkkenet og kan slappe av, men formen er ikkje bedre enn før eg begynte å pussa opp. Eg ha vært veldig sleten i da siste og eg er usikker om da er pga jobb, fibro’en eller PTSD. Eg kan ikkje sei da er pga lillegut og oppussing, men håpa da kjem seg etter ein god ferie og besøk av verdens beste venner fra Halden med jentene sine <3 <3

No satsar eg på ei god natt med mine gutter og hund i samme seng. Lillegut følte seg ikkje heilt i form so da blei da senga me oss og Nikki 🙂 Ho syns da er meir haust enn sommar og eg ve nesten sei meg einige me ho 🙁

Ynskjer dikka ei god natt og ta vare på kvarande 🙂 <3 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg