Tysdag og ingen planer

I dag har eg ikkje mykje på agendaen utenom å skifta på senga. I natt var første frostnatta og da syns med tanke på at da syns men frostrøyk liggende utafor stoveglaset. 
 

I natt fekk eg ei god natt søvn på lenge. Eg høyrte lydbok og spelte spel på tlf før eg la meg te å sova. Eg vakna 07.30 og lillegut sov. Sto opp, rydda vekk oppvasken og laga bananlapper til frukost. Guten er i bhg og eg driver me frukosten. Etter frukosten blir da å skifte på senga og pakka litt til turen på torsdag 🙂 gud, kå eg gleda meg te å komma vekk ei lita veka og besøka venner og familie. Lenge sia eg har sett onkelen min og da blir kjekt 😉

Veit i allefall at eg skal pakke litt varme klær til både meg og lillegut sånn at me ikkje blir sjuke igjen. No får da holda for ei stund sidan denna forkjølelsen va lang 🙁

Trening 😉
Solskinnsbollar 😉

I går kveld laga eg solskinnboller og på dagen var eg på trening. Når eg ikkje søve so mykje har eg 80% energi og når eg søve har eg 50%. Burde vært omvendt, men er i gang med å trene og skal gå tur me bikkja i kveld håpa eg. Eg treng å komma meg ut på tur og få aktivisert kroppen da eg klara. Kanskje dagane blir lettare og nettene bedre 🙂

Ha ein strålande tirsdag 😉 og ta vare på kvarandre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg