Tysdag og hotell i Oslo

I dag er me på hotell i Oslo og har kosa oss. I går var me på litt shopping og besøk hos slekta te mannen. Me kosa oss alle 3, men da vart veldig seint for lillegut. Heldigvis er han ganske snill når da gjeld soving. Han sov heldigvis godt i natt og hadde ein dupp pao dagen. Og so blir da normal tid i seng i dag, for i morgen ska me heim og da gleda eg meg til 🙂

T-bana fra Oslo te Kolsås 🙂
T-bana te Oslo fra Kolsås 😉

Men eg hadde aldri trudd eg skulle reagere så på ein tur og spesielt med masse folk. Eg kjenner eg blir innmari fort sliten og angsten var sterk når vi var på shopping. Sjøl om eg gjekk med lillegut i vogn og var innom og handla da eg trengte kjente eg at eg vart fort sliten og ville egentleg heima igjen. Men da var vanskeleg når mannen skulle på kurs i dag og me kosa oss i mens. Lillegut ha vært litt ramp, men mest snill 🙂 men da er han heile tiden so eg ha ingenting og klage på. Men eg kjenne jo eg blir fort sleten og da er da seigaste. Eg håpa eg klara å finna balansen mellom kvile og aktiv. 
 

Løvenes Garde på hotellet 🙂

Me har kosa oss med løvenes garde og kos 🙂 men gleda oss nok begge te å komma heim 😉

Ynskjer dere ein flott tysdag vidare og ei fin veka 🙂 Bare hugs å ta vare på kvarandre 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg