Tur me lastebil i dag og ;-)

God søndag, folkens 🙂

Kosa meg 😉

I dag er eg på lastebiltur igjen med mi gode venninne og da er som vanleg lika kjekt og morsomt. Detta er ei dame me humør og sangstemme te tusen. Eg seie ho høyrest ut som Dolly Parton, og eg kødda ikkje 😉 No driver ho å lasta varer på 2 bila og eg sitter i bilen og kosa meg med spel, musikk og skriva blogg. 

På fredag og i går hadde eg ikkje so mykje tid te å skriva blogg for lillegut va heima fra bhg pga inneklemt dag og helg. Men me ha kosa oss ute og  rydda rundt om huset og garden. Hjelpe alltid pappa’n min me litt rydding. Men har fått ordna me jordbæra og så har gubben laga kasser te meg so no skal eg plante ut litt grønnsaker viss dei overlver (-: Eller so prøver me på igjen te våren igjen i håp om mindre snø til vinteren igjen. Gått tur mens lillegut skulle sova gjorde eg og. Ha vært so godt å vært ute <3 

Ei som kosa seg i varmen 😉

Fredag fekk eg satt opp bassenget mitt og trur kanskje da er ein lekkasje i da, men eg trur kanskje eg fekk stoppa da i går etter eg hadde bada. Herleg me boblebasseng og varme for min smerteplaga kropp. 

Nyter da virkeleg 😉 <3

Da vart ein del bilder, men håpa de overlever denna gangen. No skal eg ta medisinen min sånn at kroppen er sånn ok resten av turen. I dag er da kampa so eg seie heia Sogndal og Rosenborg. Blir kanskje litt kamp på øyra mens eg venta elde på veg heim 🙂

Ynskjer dikka adle ein fin søndag og ta vare på kvarandre 🙂 <3 masse klemmer 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg