Tung dag i dag :(

Dagen i dag har vært tung og smertefull. Eg har blitt ein person som ikkje klara å ta da med ro. Før kunne eg ligga på sofaen elde senga heile dagen, men ikkje no. Eg lyte gjera noke sjøl om eg kjenner at kroppen treng ro og ikkje alt for mykje styr med vasking og rydding. Mannen og lillegut var vekke på ettermiddagen og da klipte eg min lille krølle og laga middagen. I tillegg forbereda eg litt til julebaking i morgen me lillegut. Kan henda da blir mest meg som baka, men da er no kjekt fordi om.

Eg håpa eg får ei god natt og at smertene avtar. “Styggen på ryggen” var på god veg tilbake i dag, men eg klarte og jaga han vekk for no. Sånn er da når eg er trøytt, sliten og ikkje heilt i form 🙁

Elska å ligga i senga :o)

Nett no hata eg fibro’en. Pga kaldare temperatur so har eg mykje meir smerter. Eg har no lagt meg og ser litt film før eg skal sova. Ynskjer alle ei riktig god natt og ta vare på kvarandre. 

Natta 😉
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg