Trøytt, spent og tidleg ute 🤣

Hallo, bloggen 🌸

No er da lenge sia eg har lagt ut innlegg. I dag er eg i Førde. No er eg på senteret og ska shoppa litt før eg ska opp på kurs på sjukehuset. Da er veldig rart å tainka på at eg skal få gå på fibromyalgikurs 👍

No har eg vært på senteret og sett litt. Shoppa ei nydeleg julekule og kalender te voffsen vår. No er eg komt på sjukehuset og sitter og venter på å komme igang med kurset. Lillegut er hjå snidle besteforeldre og bhg, og so var Nikki so heldig å gå være med og. Milo kosar seg på badet og Nøsti er ute i da dårlege været 🤣🙈

Skal prøve å oppdatere dere litt i løpet av kurset. Men blir travelt og kanskje ikkje so mykje tid på dagen. Da begynna kl 11 og er ferdigt i kveld ein gang. Litt usikker akkurat når 🙈

Ha ein nydeleg dag og ta vare på kvarandre 🌸🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg