Treningsøkt gjorde godt 😊💪

God dag, bloggen 🌸

No sitter eg og venter te avtalen min er klar kl 14. har vært på jobb, lufta hunden min og hatt ei treningsøkt der eg har vært sveitt (lenge sia da har skjedd 😛)

Denna veka har eg so mange avtala at eg er skuffa over meg sjøl. Men noken av dei er viktige pga helsa mi og so ska lillegutt te augelege. Har han dessverre arva da dårlege synet etter mora 😢 men han er så flink å bruka brillene at da er ein fryd, sjøl om dei av og te havna på golvet i frustrasjon 🙈

I dag er da mannen som ska laga middag og eg ska henta lillegutt i bhg som er ikkje ofta sidan da passa med at gubben er ferdig på jobb. Men da er som regel middagen ferdige 👍

No skal eg enten gå tur og skravle eller skravle over ein kaffekopp. Spørs ka som passer best. Er glatt ute så ikkje kjekt å gå 😔

Ynskjer dere ein fin kveld og ta vare på kvarandre 😊🌸🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg