Travel, men kjekk dag 🫶🏻

I dag har da vært litt travelt, men kjekk dag. Begynte me samtale på Sogneprodukt og gjekk gjennom dagen på mandag. Eg forteller som da er og blir høyrt, men eg veit jo at eg må prøva meg fleire enn 1 gang før eg kan svare konkret om da går eller ikkje. Da er spennande korleis kroppen taklar jobb og temperaturforandring. Eg reagera veldig på kjøligt vær og da er jo da me går i møte med no. Eg håpar bare da ikkje blir alt for mykje fatigue framover og at eg klara og henta meg inn igjen før lillegut kjem heim igjen fra bhg.

Me har og vært på besøk i dag te noken som me sette stor pris på. Lillegut var varm i trøya etter 5 min og kosa seg. Og da gleda oss foreldre med tanke på at han skal besøka dei aleina etter kvart 🫶🏻

No er da senga for min del og cup-kamp for damer mellom Stabæk og Rosenborg før eg skal sove. I måro er da fysio og lysstøyping 👍🤩 pluss husarbeid på da aller viktigaste.

Ha ei riktig god natt og ta vare på kvarandre 🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg