Travel dag 🍂

God kveld, bloggen 🌸

I kveld har eg lagt meg nesten med ein gang lillegut sovna og kjenner natta kan bli lang. I løpet av ettermiddagen so har eg fått intense smerter i ryggen som eg er plaga med ganske ofta egentleg, men no trur eg da er pga lenge sia trening og da månedlige som me damer har. Eg håpar da er over til i morgen sidan. Eg er aleina heima me guten til fredag kveld og hadde vært godt med ein rygg som fungera normalt sidan eg so må gjera da meste.

Men skal nok bli bedre, for sånn eg har da no er ikkje godt. Eg og lillegut ska nok kosa oss 🍂🧡

I dag har eg ordna med råsafta og fått nesten 4 liter som eg fryser og so har eg laga saft som me ska bruka no og da vart nesten 2,5 liter. Og so fornøyd med safta. Til og med mor mi likte dan 🤞🤩

Me har og laga ripsgele som eg er spent på korleis er i morgen. Da må stå og kjølne og stivne over natta, så da er da best og venta til morgen tidleg.

Ei som kosa seg med mamma 🧡🥹

No skal eg kosa meg med tv og så er da ikkje so lenge te natta 😴 Ha ei god natt og ta vare på kvarandre 🧡🍁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg