Tidleg i seng i dag 🙈

Ja, eg har allerede komt meg i seng. Etter ei roleg, men slitsam helg so var da godt å leggja seg no. I dag har eg vært på jobb og so var eg på samtale. Henta go’guten i bhg og heim. Var innom mamma ein tur før me reiste heim sidan ho er heilt aleina. Pappa vart sendt til sjukehus med brudd i hofte, men var usikre på kva brudd. So i går skifta han hoftekula og er i hvertfall oppe på føtten. Usikre på om eg får besøkt han før han kjem heim, men eg såg han nett så vidt i går etter han var ferdig med operasjonen. Eg var oppe til Førde og henta mamma og venta til han var ferdig i lag me ho. Da følte ho da va greit å reisa heim 🥰

Eg kjenner hovet er tungt, nakken er smertefull og kroppen tom for energi. Difor er da greit å leggja seg litt tidleg og henta krefter. Treng å lada opp igjen energien for å kunna gjera litt husarbeid i måro. Har litt klesvask og rydding i heimen sidan alt vart satt på vent i går pga pappa. Er egentleg ein god del som skal skje framover når ein har gard, men når ein har gode venner rundt seg so klara me nok da meste. Eg veit eg skal bli heilt ferdig me lysstøypingen sånn at eg slepp å stressa med da. No skal eg snart laga lilla farge sånn at eg har adventslys te advent og kanskje eg lager lys til bursdagen til go’guten og til ein anna anledning 🤪

No skal eg kosa meg me tv og Nikki før da blir tidleg soving 😊 Trenger ei god natt søvn. Gutane mine sover i kjellaren i påvente av skifte av vindu på rommet til lillegut. Da er satt på vent sia pappa øydelagde seg og måtte opererast. Men no er da noken han kjenner som kjem å ser på veggen og kledningen ute. Håpa da skjer snart sånn at mamma får malt huset før hausten/vinteren.

Ynskjer dere ein fin kveld og ei god natt 🫶🏻🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg