Sommar og ein heite dag :-)

God ettermiddag 😉

I dag er da jammen ein varme dag og no sitter me inne og ser traktor, eg og lillegut. Gubben er røde kors vakt på Lerum cup så da blir me aleina noken timar. Men da å væra ute blei alt for heitt for både 2-beinte og 4-beinte 🙂 no er da 26 grader i skuggen og da er heitt. Men da som er så synd er at da er meldt bare i dag og so blir da regn i måro. Eg håpar da blir bedre utover sommaren 🙂 me har i allefall lyst å ha fint vær når me ska på ferie.

Eg som ikkje er så mykje i jobb merka at ferie er da å komma seg vekk når litlegut har ferie i bhg. Mange kan sei at eg ha ferie heile året, men da er forskjell på ferie på sommaren og da å gå heima heile tiden. Eg er lei av å høyra dei orda når eg har så mykje plager som eg har og ingen forstår meg alltid. Eg får ikkje uføre viss ikkje nav ser at da er noke spesielt me meg. No driv eg å ska sjekka arbeidsevna mi på dei siste 40% eg har. Eg håpar bare dei gjere da bedre denna gangen enn sist. 

Eg merka eg er meir sleten og trøytt enn da eg har vært på lenge, men da kan og ha med at eg driver å mala opp igjen kjøkkenet. Var ikkje so glad i blåfargen lengre. Men eg nærma meg målet og håpar eg er ferdig med meste av malingen te søndag ettermiddag. Mandag er da jobb igjen og blir spennande å sjå kor langt me kjem. 🙂

Ha ein nydeleg fredag 🙂 Her på vestlandet nyte me da fullt 🙂

Ta vare på kvarandre og nytt helga fullt 😉 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg