Sofakos med julefilm på tv’n ;-)

Tysdag kveld og eg sitter/ligger på sofaen med bare adventstaker og telys på. I kveld skulle eg kosa meg foran tv’n og ta da me ro med ein julefilm. Da var ein veldig god ide for å ikkje gå på ein smell :o)
 

Pynta til jul og levande lys 🙂

Eg kjenner kroppen min er sliten etter turen til Førde i går og det er kjedeleg når du er aleina heima med lillegut. Men han er heldigvis i barnehagen og da får eg litt tid på dagen og ordne litt sånn at eg kan slappe av. Skal begynna å ordne med innpakking av julegaver på torsdag og da blir da spennande å sjå kor mange det blir ;o) 

Styggen på ryggen er fortsatt igjen i Bergen og eg håpa eg klara å holda da delvis bra ;o)

Ha ein fin kveld vidare og ta vare på kvarandre ;o)

Kosa meg med julefilm 😉
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg