Søndag og snart ny veka :)

Ei helg med litt ekstra smerter er snart over. Og ei ny veka står for tur. Helga har vært lang pga ekstra smerter og go’guten vår har vært sjuk. Han hadde 39,5 i går kveld, men vært feberfri i dag. Bare hoste og ikkje så masse snør. Kosa seg med å vært med mamma og pappa og fått sett på traktorar. Før han skulle ha duppen sin så kom besta på besøk og me kosa oss med vafler 🙂

Eg fekk planta løk’ane eg fekk hjå svigerfar og gjorde da litt meir klart ute før da fryser. Men merker på kroppen at da nærma seg meir og meir vinter. Smertene er verre, men no prøver eg å ikkje sei da eller snakka om da for å kanskje takla da bedre for min eigen del. Har vært sleten i helga, men sidan go’guten er avhengig av mamma kan eg ikkje seia nei. Eg kunne ha lagt meg på soverommet, men gjorde ikkje da denna gangen. No er eg i seng og klar for å sova snart. Litt spel og lydbok først før eg skal sova 🙂

Ynskjer alle ei strålande veka og ta vare på kvarandre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg