Søndag og forkjøla :(

God søndag, folkens 🙂

Bilde tatt på dagen i går 😉

No er da noken daga sia eg har oppdatert dere, men vært opptatt med å prøve å fiksa kamerane i fjøsen og sitta me foten høgt. Dan er fortsatt hoven, litt smertefull og blå 🙁

Fortsatt støttebandasje

No er da snart ei veka sia og eg merka kor hjelpeslaus eg blir når eg ikkje kan gå skapeleg på foten 🙁 No har gubben vært vekke heila helgi og eg ha vært hjå naboen me lillegut. Han vart dessverre sjuk torsdag kveld og har hatt feber fram te i går kveld. No er han litt bedre og eg er blitt forkjøla og har nesten ikkje stemma. Er så hås og sår i halsen, men håpa da gir seg i løpet av mårodagen. Tysdag og torsdag har eg viktige avtala for meg sjøl som er ein fordel eg får med meg. 🙂

I går såg me Sogndal mot Brann og eg vart innmari glad for at da vart uavgjort. Gubben kjem heim i kveld og han får kvalitetstid me lillegut mens eg ska sjå Rosenborg – Molde 🙂 No er da kortspel me mamma 🙂 Ha ein fin søndag 😉 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg