Søndag og lastebiltur ;)

Komt heim etter ein strålande dag i lastebilen te ein av mine beste venninne. Hadde ein flott tur/retur Arnadalen 🙂 me lo og kosa oss heile tiden, men ho lossa og lasta so slappa eg av med spel og såg gjennom Instagram og Facebook. Me stoppa i Dale og åt god lunsj/middag. Turen videre mot kaupanger og heim besto av prat og masse god musikk. Detta blir å gjenta igjen når me ynskjer 😉

Gudvangentunnelen

 

På veg heim starta kampen mellom Sarpsborg 08 og Rosenborg. Alle skjønner ikkje korleis eg kan heia på Rosenborg… Eg har likt da laget sidan pappa såg ein kamp og sangane ljoma ut av tv’en vår. Etter da har eg vært blodfan, men er stolt Sogndalsupportar og. Møtes dei 2 laga so er Sogndal laget.

Lucas var vaken når eg kom fram igjen og vi kosa oss med pizza før han la seg og eg gjekk i dusjen. Etterpå såg eg reprisen av kampen te Rosenborg 🙂

Ynskjer dere ei strålande veke og ta vare på kvarandre 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg