Snart natta :)

Snart natta og i måro er da 2 års dag i huset 🙂

Ja, no er da snart natta og da budleregna (regna masse) godt ute som eg seier på dialekta mi. Denna helga har eg kosa meg me lillegut og forberedt te bursdagsfeiring i måro 😉 Lillegut blir heile 2 år og eg begynna å lura litt på kor tiden er blitt av. 

I dag har me feira me onkel og tante og dei 2 minste søskenbarna 🙂 da va kos og i allefall når svoger er elektriker og har ordna me stikkontaker i huset. Eg har savna ein ved komfyren te vafler og toast, men no har eg ein og er ufatteleg glad for da 🙂

I morgen er da besten og bestao so kjem på kaffi og kaker. Og so kjem galnatanta og gjengen hennas. 2 søskenbarn kjem og sistemann kjem torsdag 😉 da blir kjekt sidan ho bur og jobbar i Bergen. Muffins laga eg og da falt i smak hjå bursdagsbarnet 😉

Ynskjer dere alle ei god natt og ei strålande veka 🙂 Ta vare på kvarandre 😉

4-kløver funnet på tur 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg