Snart helg igjen!!

God dag, bloggen 🌺

I dag har eg møte og so er da henting i bhg og so heim og lage middag. Eg kjenner på kroppen at dan sliter med å væra aktiv pga bivirkninger på medisin, men håpa da kjem seg etterkvart siden eg har redusert. Men restless legs, meir enn normalt og sliter med å sovne, ekstrem trøtt og sliten heile tida og meir hovedverk enn vanleg er dei bivirkningene som krever meir enn vanleg av meg. 😔

Ein som reagere på musikken på filmen eg ser 🤣🤣

No skal eg opp på badet og ordna meg så da ikkje ser ut som eg kjem rett fra senga 😜 har kosa meg med film og strikketøy ☺️

Strikker sokker til lillegut 💙

Ha ein nydeleg torsdag og ta vare på kvarandre 🫶😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg