Snart heim te gutane mine 🥰

Ja, no sitter eg på Bambus Resturant og ha kosa meg med innbakt kylling i sur/søt saus. No skal eg snart betale og bevega meg mot bilen og heim. Eg gleda meg masse te å komma heim te gutane mine og drar vel egentleg ut tiden for å venta te lillegut e ferdig og heima igjen fra bhg. Men eg har ein par plass igjen før eg begynna turen heim 👍

Kurset har vært lærerikt og eg merkar at eg e stiv sjøl om eg ikkje fekk med meg alt. Etter ei natt uten søvn so fekk eg ei god natt i natt og powernap under avspenning før me var ferdige. Eg veit eg skal på trening i helga, men kjenne på kroppen at den er sleten, men på ein anna måte. So lyte vurdera litt. Eg har litt lyst å ikkje bli alt for stiv.

Eg har møtt 4 fantastiske damer som gir so masse av seg sjøl og inspirera andre på sine måtar. Å dela erfaringar er i hvertfall ikkje dumt. No gleda eg meg til tiden heima før ny runde i desember 👍

Vart visst dessert før eg reise vidare 🤪🤪

Ha ein fin torsdag og ta vare på kvarandre 🌸🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg