Siste boblebad for sesongen 💛

Siste bad for sesongen 😔

Ka skal eg seia?! Sommaren har vært dritt og hausten har vært fin 🍁 Men sesongen for å ha boblebad ute er over. Pga temperaturen og straumen, for da er litt dyrt å ha dan på, men eg syns ikkje me har komme galt ut av da. Ikkje so store rekningar som eg trudde og da er bra. Men no da er under 2 grader på natta so bestemte eg meg i går for å skru av oppvarming i dag og tømme bassenget til veka. Da har ikkje for seg at da står på og lufta forsvinner og eg må pumpe 1 gang i veka. Eg får heller gleda meg til neste år 🧡🍁

Kosa meg 🍁🍂

I dag har ikkje vært ein heilt tipp topp dag, men satsa på da blir bedre. I måro skal eg prøva meg på noken timar jobb og so håpa eg kanskje trening etterpå. Trur eg blir veldig bra 👍 no skal eg kosa meg i boblebadet før Rosenborg kamp kl 20 ☺️🫶🏻

Fin utsikt 🧡

Ha ein nydeleg søndag kveld og ta vare på kvarandre 🍁🍂🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg