Sauejag helg og fibro’en har slått meg ut 🙈🙈

Gaupne ein tur 🍁🍂

Helg og sauejag er vanleg på denna tiden av året. Vi har dessverre litt lite folk, men klara oss bra 👍 eg har vært behjelpelig tidligare, men denne helga har kroppen min streika. Fibrotåke og smerter i rygg og knær er ting eg gjerne ikkje ville hatt no, men eg får ikkje gjort noke med da. No er da lenge sidan eg har sitti i bilen der eg merkar da krever meir smerter. Nå sitter eg og ein sovande lillegut og venter i bilen med Nikki 🐩 og venter på gubben som er inne til fotpleier sidan han er plaga med nedgrodd negl på føttene.

Håpa dessa smertene går over snart 🥺

Denne veka har eg hatt ei fin veka og fått gjort litt forskjellige ting. Onsdag fekk vi dobbel triste beskjedar, men livet må gå vidare uansett. Ein blir allikevel litt tankefull. No håpar eg at å finne resten av sauene kan gå smertefritt og me kan samla dei og skille vekk lamma sånn at me får levert neste veke 🤞 sidan da berre er 4 veker sidan pappa falt og måtte operere så er me uten han, men klara oss ganske bra uansett. Han er veldig påpasselig me meg sånn at eg ikkje gjere alt for mykje og blir liggende ei veke, men mine tankar er å hjelpa til mest muleg og så får smerter væra smerter, men sånn som desse ryggsmertene so kan da bli vanskeleg. Eg kjenner kroppen er veldig ustabil og gir kanskje beskjed om at eg må roe meg ned. Torsdag mens lillegut var på besøk og gubben te fjells og henta sauer, gjorde eg om på heile stova vår og ordna. Da og kan være utfallet for smertene no, men eg klara i allefall og være oppe og ikkje er sengeliggende. Hadde på meg teip på ryggen og ein albue som kødder seg litt no etter eg begynte å trene 2 dager i veka + eg av og til spelar PlayStation i kjellarstova 🙈 men armen kom seg etter eg satt på teip. Ryggen ekje heilt dar enda,  men 🤞alt for at den er bedre i måro.

Ha ein fine laurdag 🍂🍁🫶🏻🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg