Samtaledag og handel

Snø på fjelltoppane 🥶

No sitte eg i bilen og faor litt varme i meg før eg ska inn pao samtale. I dag har eg snakka med sjukehuset og fått vite at eg skal få væra med på eit opplegg for dei som har fibromyalgi. So eg ska væra vekke i 4 daga og bare konsentrera om meg sjøl. Ka blir jammen rart 🙈

Lillegut er i bhg igjen etter 1 dag me feber. Satsa på da var berre dan eine dagen. Han blir lei av å gå heima når han er vant med bhg kvar dag 😊

No får eg inn og so er da handel og heim etterpå før henting i bhg. Ha ein nydeleg onsdag og ta vare på kvarandre ☺️🧡

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg