Sammensetting av hyller

Da har vi plass te leikene te go’guten 🙂

Hylla i stova hjalp veldigt. No fekk me vekk leikene te guten og da blei litt ryddigare. Ryggen min takla ikkje å setta dan sammen, men eg er glad for at eg gjorde da. Ryggproblemer har eg hatt i mange år og har 2 operasjoner bak meg. 

Hylla til kontoret/gjesterom 🙂

Hylla på kontoret/gjesterommet hjalp veldigt. Har pussa opp heile rommet, men mangla litt å ordna enda. I dag har eg tatt da med ro og ikkje stressa me ei mindre hylle og da gjekk bra 🙂

Ynskjer alle saman ei god helg 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg