Roleg søndag morgen 🤩🧡

God søndag, bloggen 🍂🍁

Me har vært heldige med fint vær 1 veka no, men merka da er haust og ikkje sommar lenger. Forkjølelsen er litt på bedring, men ikkje heilt vekke. I går var ein travel dag med køyring av gubben, besøk hjå mine foreldre og plukking av rips. Vi skulle egentleg lage ripsgele i går, men klokka gikk og lillegut skulle plutseleg slappe av og så legge seg. Men vi fortsetter i dag og eg får plukka litt meir til safting av solbær. Eg blander litt med rips for da er ein god blanding og lillegut kanskje likar saften 🤞😊

Masse god rips 😋😋

No sitter eg og nyter ein god frukost før eg starta med å lage mandelsmør og plukke rips. Gubben og lillegut er på fjelltur og da får eg gjort litt mens guten ikkje er her og kan brenne seg 👍

Meir paprika enn pålegg 🤣🤣 Fortsatt glad i da enda 😋😋

Eg ynskjer dere ein strålande søndag og kos dere i fint vær eller dårleg vær for dei som har da 🧡🍂🍁 men viktigaste av alt er å ta vare på kvarandre uansett 🫶🏻🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg