Roleg morgen uten mann og barn 🤩

Lenge sidan eg har hatt tid til å skrive innlegg så tidleg på dag. Lillegut er vekke og mannen er på rehabilitering og han trimmer som bare da 🥰

Eg er glad eg har hunden og kattane mine mens gutta er borte. No skal eg slappe av med tv mitt før eg skal ordne meg og nedover på senteret før eg skal besøke ei god venninne. Har litt å ordne før lillegut kjem heim, men da er ingen fare for at eg kjem te å styre pao i 100 og hell…… Merker eg skal ta da med ro og gjera da som trengs før han kjem heim. Og so tar me da derfra. Gubben er vekke i nesten 3 veker til so me har god til te å gjera ting før ferie.

Avslappa bikkje 🤣

 

Håpar eg får ordna litt baking seinare i ettermiddag/kveld eller så tar eg da i måro. Må laga litt lavkarbo rundstykke og loff sånn at eg har noke anna enn brød og knekkebrød 🙈 loff har eg laga før og va kjempegodt te reker 😋🦐 da blir mat i måro og mandag rekna eg med. Lillegut lika da ikkje og min kjære lika da heller ikkje. So da skal eg kosa meg 😋

Kylling i ostesaus 😋

Lagde meg god lavkarbo middag i går. Kylling i ostesaus med paprika, løk og ananas. Planen var å ha salat attmed, men eg blir so fort mett av lavkarbo og har mindre måltid. Merka på smerter og kropp at lavkarbo hjelper meg ein god del 👍 håpa da fortsetter 🤩

Kosa meg i boblebadet i går kveld 🤩

Ynskjer dere ein nydeleg dag og ta vare på kvarandre 🫶🏻😎☀️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg