Roleg kveld ;)

Kvelden i kveld er roleg og fin. Eg slapper av og høyrer lydbok mens eg sjekka Instagram og spelar litt spel. Me ha hatt ein fin dag og er fornøyde etter middagsbesøket. Lucas har vært trøytt og sliten, men da skuldast feber og han sovna fort i kveld. Eg ynskjer han ei god natt og ska dilla og dulla me han i morgen sidan feberen var nesten 39. 
Da er mykje eg har å lære som mamma, men eg er glad for at eg har mulegheiten te da. Elska sønnen vår veldig høgt og vil gjera alt da besta for han…

 

Eg kjenner smerter blir sterkare og lufta ute blir kaldare. Da er værskifte på gang og da merka eg veldig på kroppen. Men har lært meg litt at når da blir kaldare reagera kroppen meir og eg treng meir klær på kroppen. Håpa eg har litt meir kontroll på balansen mellom kvile og aktivitet før da blir for kaldt.

Men da eg kjenner eg gleda meg litt til for første gang på lenge, er at eg skal på trening med treningskontakten onsdag. Håpe mot å bli i bedre form, takle smertene annleis og gå ned i vekt. Har i mange år slitt med overvekt og da har dessverre blitt verre siste året. Da kan og være grunnen til at eg har meir smerter og fortare sliten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg