Rart å ha daga som går opp og ned på sommaren…

God kveld, bloggen 🙂

I kveld fundera eg på korleis ting har utvikla seg sia fjor vår. Rart å tainka pao at kroppen er så tung og ubehageleg, men heldigvis veit eg ka som kanskje kan væra årsaken te da. Øking i vekt og siste månadane med lite trening. Eg har jo begynt me arbeidstrening for da er da nav vil før eg kan få 100% uføre. No har eg 60% uføre og da er for lite. Eg har for mykje plager til å komma meg ut igjen i jobb, men litt jobb vil eg om da so er VTA. 
 

No har eg styrt på med maling av kjøkken i noken daga, men har hatt behov for å slappa og. Lillegut har vært vekke ei natt og me fekk møta ekstrafamilien vår 😉

Ein sommarfest med ein god del av rusettervernet er ikkje feil og så tillegg ha barnefri døgn. Da gjorde nok godt for oss, men da er jo alltid godt å få lillegut heim igjen. No sitter eg i sofaen og nærma meg klar for senga etter ein litt halvskral dag med maling, vasking og egentleg sleten. Men sidan eg har bestilt sponsa tur i dag so kan da væra greit å komma heim te ferdig malt kjøkken og rydda hus. Blir litt besøk i ferien og da er da kjekt å komma heim og sleppa å vaska huset med ein gang. Sidan da ikkje vart noken tima på jobb i måro blir da litt maling og vasking av komfyr og feitt golv etter komfyren 🙁 😉

Nye fargen er Moderne Beige 🙂
Ser nett så vidt gamlefargen i hjørna. Dan er blå og heite ”Sjøgløtt”
Litt kos under middagen er lov <3 😉

Ha ein strålande kveld og ta vare på kvarandre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg