Påskedag og nytelse i sola :)

God søndag og påskedag 🙂

Nydeleg vær 🙂

No sitter eg ute og høyrer på musikk og nyter været. Natta i natt var ubehageleg og smertefull, men få sove litt frampå og da bruke massasjeapparatet mitt etterpå hjalp masse. Etter frukost og ordna medisin så gjekk eg og Nikki tur me Lucas sånn at han fekk sova 🙂 va ikkje lika villig i dag, men sovna te slutt og søve godt i vogna si. No skal eg lesa litt bok tenkte eg og nyte påskedagen og sola før inn og ordne meg til middag hjå naboen. I kveld ska lillegullet ligga hjå naboen mens me får aleinakveld og kjærestetid. Da trengs etter mykje jobb og skog på gubben. 

Ha ein fin påskedag vidare og nyt sola til da fulle 😉 Da ska eg <3

Ta vare på kvarandre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg