Onsdag og sjukdom i hus :)

I dag fekk eg tlf fra bhg om at lillegut hadde kasta opp og var bleik om nebbet. Eg henta han og me kosa oss masse sjøl om formen var dårleg. Har heldigvis ikkje kasta opp heima, men feber i kveld so blir kos i måro 🙂

Formen er ikkje heilt på topp for min del heller etter ei tøff veka, men er på veg opp igjen. Været er heller ikkje noke og skryte av heller. Har vært kuldegrader og varmegrader om kvarandre. Kroppen hata da og eg gleda meg te varmare daga. Men fungera bedre og bedre når eg endeleg har funne ein delvis balanse. No er ikkje alt eit ork lenger og da er kjekt når eg kan væra med lillemann uten smerter. 🙂
Godt å kjenna at kroppen kan fungera litt bedre på vinteren. Var ein liten tur på trening mandag og håpa eg får tatt ei økt heima eller gåtura. 
 

Satsar på at da blir finare vær og meir snø sånn at me kan evt gå på ski. Eg er ingen fan av å gå på ski, men kan evt hjelpa lillegut mens han og gubben prøve seg. Kanskje eg kan prøva ski når eg har litt mindre smerter og ryggen ikkje er så smertefull 🙂 er lov og håpa 🙂

Film på senga 🙂

No kosar eg meg med tv-filmen Dirty Dancing fra 2017. Ein ny versjon av dan beste dansefilmen ever. So med da ynskjer eg alle ei god natt og ta vare på kvarandre 🙂 <3

Digg musikk 🙂 rockefoten dansa 😛
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg