Onsdag og kampdag :)

No er da 2 dagar sidan eg skreiv innlegg sist. Forkjølelsen har roa seg litt, men ikkje mykje 😉

Sidan sist eg skreiv so har eg baka, gått tur og baka enda meir og vært me gutane mine. 
I går var eg med å laga tjukklefser med naboen og dei vart gode 😉

Tjukklefser 🙂 nam nam 🙂

Etter middag og gutungen var i seng so gjekk eg ein tur me bikkja. Eg kjente eg trengte ein tur sjøl om formen va skrall.

Etter ei god natt og normal søvn so vakna eg tidleg for å bort te naboen igjen og baka lomper og flatbrød i dag 🙂 men tok ikkje bilder av lompene 😉

Flatbrød 😉

No er da snart middag i huset og so gjere er meg klar te kamp og seier te Sogndal i dag 🙂 Ha ein fin onsdagskveld adle sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg