Onsdag og eg er i Bergen :)

På båten til Bergen 🙂

I dag vakna me av klokka te gubben. Og da sto da 05.45. Eg var tidleg oppe i dag og tok båten te Bergen 07.05. Min pappa køyrte meg ned sidan lillegut sov og mannen måtte væra heima me han. 

Etter eg var komt te Bergen gjekk turen te hotellet eg skal ligga på te fredag, Zander K 😉

Dar fekk eg rommet når eg kom og eg kunne da friska meg opp litt før eg skulle møta ei god venninna i by’n 🙂 Me kosa oss me kinamat og kakao etterpå. Hadde vel 4 gode og flotte timar saman. Det er ei dame med samme sjukdom som meg og har mykje av samme plagene, men i dag hadde begge ein god dag 🙂 Er so takknemleg for dei timane eg fekk med ho 🙂

Gode og store kopper på Starbucks 🙂

I morgen er da tidleg opp og kurs fra kl 08.30. Etterpå blir da heim og ordna seg litt før ut igjen på ny date med ei anna venninne. Gleda meg lika mykje til da 🙂

Litt eigenpleie når eg er på tur 🙂

Håpar dere har ein fin onsdagskveld 🙂

Ha ei riktig god natt og ta vare på kvarandre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg