Onsdag og 1 veka igjen før ferie :-)

God dag, bloggen 🙂

No føler eg meg endeleg oppegåande igjen. Etter noken veker med dårleg søvn fekk eg 12t natt te i går og da hjalp. Men da blir nok litt sovemedisin på kvelden for å henta meg inn igjen heilt. Merka da tar på spes når eg er aleina me lillegut og da er kjedeleg. Men no går da i allefall bedre…

I dag er eg noken timar på jobb før heim og kanskje rekka siste strøk med maling før eg skal ut igjen med bikkja til dyrlegen. Ho har ein del plager og fekk seg ein trøkk av ei anna hund på laurdag, men da va uhell og sånt kan skje. Men min kjære lille Nikki er veldig følsom i kroppen så no tar vi ein sjekk før ferie om ei veka. Neste torsdag er da pakking av bil og sette snuta mot Hunderfossen 🙂 me gleda oss store og små. Men først vil eg bli ferdig med maling og setta på plass igjen ting før ferien endeleg kan begynna. 🙂

Ha ein nydeleg onsdag og ta vare på kvarandre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg