Ny veka og nye mulegheiter :-)

I dag vakna eg opp til nysnø og da va komt nesten so mykje at da gjekk over skoa, men eg håpa inderleg da ikkje blir liggande. Eg treng vår og varme 🙁

Rosenborg klarte 2-2 mot Bodø-Glimt 🙂

Eg er både Rosenborg og Sogndal supportar so gleden var stor når eliteserien begynte i går og mitt kjære Rosenborg klarte uavgjort mot seriemesterane fra i fjor 🙂 dei er vel ikkje akkurat tippa høgt oppe på lista i år. Men eg støtta laget mitt uansett 🙂

I dag som i går kveld har eg mykje smerter og ubehag, men ska væra i fin form når lillegut kjem heim fra bhg. Sånn er da med vær og temperaturforandring. Eg blir veldig påvirka og da er noke dritt. Sidan eg brukte mykje av meg sjøl i helga so blir da noken rolege daga for å henta meg inn igjen 😉

I kveld starta Sogndal sesongen sin og eg er kjempespent på korleis da kjem til å gå denna sesongen med ny trenar 😉 Gleda meg te kampen 🙂 SNP

Sogndalflagget er ute og eg e klar te kamp 🙂

Ynskjer dere alle ei flott veka og ta vare på kvarandre 🙂 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg