Ny veka og nye mulegheiter 🌸

God morgen, bloggen 😊

I dag er da ein dag med nervar og litt sommarfugla i magen. I dag skal eg begynna på ny plass i arbeidstrening og eg skal få jobba med data 🤩 Da e noke eg ha likt sia ungdommen. Men detta som eg ska te me no er litt annerledes enn da eg er vant med.  So no ska eg snart ut døra og da er da ei lita bikkje som ikkje er så fornøgd me 🙈

Heima aleina? 😢😢😢 lika best å væra med ❤️

Sidan da er nesten -9 ute so syns eg da er best ho er heima. Eg sitter på eit kontor med andre og da blir nok litt att og fram i begynnelsen.

Ynskjer dere ein god mandag og ta vare på kvarandre 🫶🏻🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg