Ny heimadag me gullet….

Snø’en kjem lenger og lenger ned 🥶🥶

No sitter eg og kosa meg med musikk på eit øyra og Hakkebakkeskogen på da andra. Lillegut er heima i dag med feber og ikkje i form, so da lyte mor stella godt me han. Difor kosa han seg med film og slappa av i sofaen.
Formen har vært både og i da siste og har ikkje heilt prioritert bloggen, men da håpa eg snur. Da skal bli min fristad og min lille tid til å lage innhold og glede for andre. No eter me pepperkake fra i fjor og kosa oss. Kanskje me prøver å sjå andre filmar og. Men skal nok ha ein liten tv-pause og kanskje me søve litt og 🤩 trenger da begge 2 etter ei natt me gut i senga 🤣🙈

Liten solsikke 🌻
2 gode venner 🐈‍⬛😻

Ynskjer dere ein nydeleg tysdag 🤗 ta vare på kvarandre 🧡🤩

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg