Ny dag på sjukehuset…..

God formiddag, folkens 🌸

No har eg sett skiskyting etter eg va ein liten tur i kiosken. Fekk litt pustetrøbbel og svimmelheit på veg opp igjen. Eg sliter jo litt med panikkanfall når ting ikkje heilt går min veg og eg blir redd. Dei snakka om å senda heim, men me tanke på smertene formen so er da bedre eg er her enn heime. Lillegut kjem heim i dag og da blir han veldig uroleg og klengete på meg sidan han er ein mammagut 🥰 verdens beste mammagut 💙 men fekk snakka me legen te å bli te i måro og henvist til MR. Dei ville egentleg ha meg inn poliklinisk, men eg orka ikkje dessa smertene alt for lenge og vil gjerne ha eit svar på kva som gjere da 🫣

Middagen i dag 😊

Eg er ikkje så veldig svolten merka eg. Matlysta er på bunn, men smaken er god. Eg orka ikkje pressa i meg alt for mykje for da er eg redd da kjem i retur 😔 men mykje bedre mat enn i går 🫣

 

Formen er ikkje bra nei 🥺

No skal eg slappe av med damekampen til United damene 👍 So håpa eg kanskje eg får sjå United karane vinna sia, Sogndal vinna cupkampen mot Lillestrøm og i kveld Rosenborg mot Viking. I tillegg er da vintersport og 🙈🙈 har nok å sjå på 👍🤩

Ynskjer dikka ein fin søndag vidare og ta vare på kvarandre 🌸🫶🏻

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg