No er da helg :-)

No slapper eg godt av etter ein god tacomiddag og høyrer på gutane mine som leser bok og lillegut skal sova. I dag har eg kosa meg ute, vært pao kaffi hjå naoen og ordna litt ting og tang som var nødvendigt. No er da 5 dagar heima før me reise på ferie 😉 Dei skal me bruka te jobb, bhg og ordna  me ting i heimen sånn at me er klare for å komma heim te ryddigt hus 🙂 me gleda oss masse te ein liten ferie og kosa oss masse på ukjente plassa 🙂

Vakker morgentid 🙂

Men ein ting ska seiast. I kveld har eg nakkesmerter da er lenge sia eg har hatt. Eg syns da er godt fysioterapeuten har begynt å løsna ting i nakken, men da kan bety meir smerter og da stemmer godt. Men litt ekstra smerter tåler eg for at eg skal bli bedre 🙂

Ha ei fin helg 🙂

No skal eg kosa meg med litt serie og slappe av. I måro blir siste rest malt og ting kjem på plass og me endeleg har kjøkken uten mykje styr me oppsusing 🙂 Ha ein nydeleg kveld vidare og ta vare på kvarandre 🙂 <3 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg