Mandag og nye muligheiter

Hei alle saman og beklager for at eg har vært fraværende.

I dag er formen litt på tryne. Ein del smerter i heile kroppen og foten er litt bedre. Berre synd eg ikkje orka gå tur enda. No sitter eg me litt sein frukost og skriver handlelapp. Er ikkje masse me treng, men litt småting. I dag skal eg heldigvis treffe ei hyggeleg dame og få prate om ting som er litt tøft for tiden. Håpa da føles bedre etterpå. 
 

No er da ei stund sia eg skreiv sist, men har prøvd å hjelpa min pappa i fjøsen da er klara so har blitt litt fjøsvakter om natta. No er da ikkje mange sauer igjen og søvn kan bli normal for alle 🙂

Da er ei herleg tid me lamming i fjøsen, men ikkje når formen er dritt. So no håpar eg foten snart er bedre og eg kan begynna me trening og gåtura igjen 😉

Ha ein fin mandag, folkens 🙂 <3 Veldig glad for alle som leser bloggen min 🙂 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg