Mandag og forkjølelsen er like dan 😔

God dag, bloggen 🌸

Mandag formiddag og forkjølelsen er like ille som den var i går. I går kveld i det eg nesten sovna kom lillegut inn på soverommet vårt, men sidan da er litt sånn redsel inne i bilde vart eg med inn og sovna dar til rundt 04.30 i natt. Da måtte eg opp og ta nasespray for eg var heilt tett, og han sov vidare til han kom inn rundt 06, men da sov han til han sto opp med pappa’n sin og reiste i bhg 💙

Sola er framme, men kjølig 🙈☀️

Eg sov vidare og vakna litt seinare. No er da litt serie på senga før dusj og ordna meg til samtale etterpå. Skulle gjerne vært mykje bedre i form, men eg tar ein dag om gangen og håper å trene snart igjen. Er litt for tett til å trena enda. Men me fekk oss heldigvis ein god tur med gjengen i helga og so blir da ein liten tur med Nikki sia. Godt og komme seg ut litt og håpa at formen blir bedre med bevegelse 👍

Ynskjer dere alle ein nydeleg mandag og ta vare på kvarandre 🌸🫶🏻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg