Mandag og forkjøla

Denna mandagen kan eg ikkje skryte opp i skyene. Søndag begynte bra, men avslutta me dårleg for og tegn på forkjølelse. Natta vart lang og eg fekk ikkje sove før rundt 5. Vakna igjen i 11-tida og hadde ein dundrande hoveverk. Da roa seg og eg har kosa masse me guten i dag som er sjuk han og. Satsa på at me er friske i løpet av veka. Merka veldig godt at eg reagera på temperatur og vær og vind. Sånn som været er no so er formen dritt. Men heldigvis gir guten og mannen so mykje glede at eg klara dagane bedre og bedre 🙂

 

Ynskjer alle ei fin veka og fin kveld vidare 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg