Litt stille noken daga

Hei alle saman 🙂

No har da vært stille noken daga fra meg. Eg ha vært opptatt med å bli frisk og kosa meg me gutungen. Når eg endeleg føler meg nokelunde så prioritera eg guten min. Han har vært i bhg 2 daga no etter ei god stund heima pga forkjølelse. Dan henger litt igjen med meg enda, men han er heldigvis fri da no 🙂

Pusen vår 😉

Da har ikkje skjedd så mykje sidan sist, men eg og sambo fekk oss ein tur på kino søndag kveld mens gutungen var heime me søskenbarnet sitt. Han la seg før vi reiste og sov godt når me kom heim 🙂 James Bond var filmen og me kosa oss. Dan varte nesten 3 tima, men var vært da 🙂

James Bond – No Time To Die

Ellers har eg vært i møte og fått hekla ein del meir på løparen som eg håpar eg kan gi vekk te jul frao oss 3 🙂

No er da senga og lesa i bladet eg fekk i dag. Kanskje dagane mine blir enklare og når eg forstår litt meir 🙂

Håpar alle har ei fine veka og tar vare på kvarandre 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg