Litt bilder på ein skikkeleg dårleg dag med dårleg vær 💐

God kveld, folkens 😊

Eg skreiv jo sist at eg skulle legge ut eit innlegg med bilder fra turen til Florø, men eg har ”gløymt” da litt og vært på langtur.

Nydeleg vær denne dagen ☀️
☀️🤩☀️
Kosa meg med bilder ☀️🤩
Sola varma ☀️❤️
Var faktisk litt varmt i sola ☀️🤗☺️
Tatt 14 januar ☺️
14 januar
14 januar 🤩
Natt te 17 januar🥶
Halden fredag 19 januar 🤩

Har ikkje tatt bilde i dag, men begynt å bli såpeglatt på tunet og nedover mot vegen, men eg klarte å hente lillegut i sentrum etter han har vært på besøk i ettermiddag og komme heim igjen uten problem 👍 all taksnøen på huset kom på formiddagen og heile huset + sofaen rista 🙈 da va heilt forferdeleg. Kroppen vart heilt anspent og eg var redd, men da går bra no.

Anspent kropp 😢

Akkurat no sitter eg og ser ein serie på NRK tv mens lillegut ligger i senga vår og sover. Da er skikkeleg drittvær ute, blæser godt og eg får angst av vinden etter eg budde i Lærdal når da brant den fæle natta te 19 januar 2014. Lillegut sa når eg la han at ”eg lika ikkje denna vinden og blir redd eg, mamma”. Og da kunne eg sei eg er livredd vinden, men berre at eg lika dan ikkje og me søve godt ilag pao rommet te mamma og pappa 🥰

No skal eg opp å legga meg. Kanskje da blir tv på rommet, men håpa ikkje. Eg syns da er dumt når lillegut sover med meg, men hjelper ikkje viss eg vinden holder meg vaken. Ynskjer dere ei riktig god natt og ta vare på kvarandre 💐☺️

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg