Liten blåmandag

Dagen i dag blir lang og veldig trøytt. Var so klar for å sova i går kveld, men kroppen hadde andre planer og når da vart lyst så skjønte eg koffor. Når eg såg nysnø på toppane rundt oss so veit eg koffor smertene var meir intense i natt og eg kjenner ubehag i heile kroppen. Da som er med meg er at eg får ubehag i kroppen når da er værskifte og da begynna å nærma seg snø og minusgrader.

For ei som er glad i snø og jul, so er vel egentleg meir smerter i vintersesongen feil kombinasjon 🙁 Men da eg er mest glad for er at eg har bestemt meg for å reisa på trening, for eg veit kroppen har gost ut av da og kanskje da kan bli mindre smerter etter kvart 🙂

Ha ein strålande mandag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg