Laurdag og me nyter sola i Halden :-) <3

God laurdag, folkens 🙂

Nå sitter eg i utesofaen til verdens beste vennepar i Halden og koser meg. Gubben og lillegut er på handel med kameraten vår og jentene så da slapper eg og bestis av. 🙂

Nydelig og komme vekk litt og eg får henta meg litt inn igjen etter veker med tankekøyr og stress. Men nå løsna da seg litt opp og eg kan roa meg ned og hente meg inn igjen sånn at eg er klar til andre ting eg kjem heim. Har som sagt 2 avtaler ang jobb og arbeidsevne og mange andre avtaler som hjelper meg. Neste veke har eg 1 dag med (jobb) og 2 dager med avtale så da slapper eg av andre dager eg har fri og ingen avtaler 🙂

Nå skal eg nyte dagen i dag og litt formiddag i morgen me familien og venneparet vårt her i Halden før turen går til Kolbotn og ei natt der. Kose oss det til mandag og så blir det stopp hos slekt i gran og heim igjen etterpå. Tysdag er da jobb og bhg for gutta. Eg skal ordne med noke nytt eg har ståande heime og venta på meg 😉 <3

Solnedgang torsdags kvelden vi kom hit 🙂 <3

Ynskjer dere alle ei fin pinsehelg og ta vare på kvarandre 🙂 <3

Endeleg sommervarme 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg