Laurdag og litt opphaldsvær!

I dag er da ein heilt vanleg laurdag og kroppen kjenne da e godt me helg. Gutane mine har sove vekke i natt og eg sleit me angst i går pga vind og skikkeleg regn. Etter eg budde i Lærdal og dar va da ekstremt mykje vind so fekk eg angst av vinden. Spesielt etter storbrannen i 2014 der eg såg flammene ikkje so langt i fra heimen min. Redd var eg for heimen min og alle dyra mine, da hadde eg 3 hundar og 1 katt den helga. Heldigvis hadde eg besøk og fekk hjelp. Me fekk komma te ei god venninna sia tunnelen mot ferja va stengt pga røyken.

Vatnet er ekstremt høgt 🙈
Ser ikkje igjen brygga 🤪

No må eg ærleg innrømme at eg vil at vatnet her skal gå ned til normalen og så kan da komma snø og legga seg 😉🤣 No vil eg gjerne ha stabilt vær og julestemning 🫶🏻🥰

Kastrert Milo 🥰

Vesle Milo er kastrert og snart klar for å sleppast ut for å utforska garden. Eg håpar han holder seg rundt garden ilag med Nøsti og ikkje blir påkøyrt eller tatt av ørn 👍😉 er blitt skikkeleg glad i denna guten. Både eg og gutane mine 💙🥰

 

Til slutt vil eg gjerne spørre om dere vil hjelpe denne dama. Ho er gift ned fetteren til min kjære sambuar og håper no at ho kan komma til utlandet og få behandling der. Da er 4-siders intervju om ho og familien i Se&Hør som kom tysdag 🥰💖 setter innmari pris på alle som støtter ho og familien. Ynskjer ikkje at dei 5 barna og mannen skal mista ho. Me vil gjerne ha ho i livet våres i mange mange år til 🫶🏻🌸

https://spleis.no/saramichelle

 

Ynskjer dere ein fin laurdag og ta vare på kvarandre 🫶🏻🌸🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg